5.5.12

Lila Loves Jeffrey Campbell.



Time has taught me something: enjoy life. And I got surprised when I found out that the most exciting things in life are not in big things. Enjoying life is all about those little moments of peace.Today pictures are the image of a walk with Lila (my friend's dog) wearing my new Jeffrey Campbell shoes. 
Have a really good weekend you all! 

-------------------

El tiempo me ha enseñado algo, disfrutar de la vida. Y me quede un poco sorprendida cuando me di cuenta de que las cosas mas emocionantes no se encuentran en las grandes cosas. Disfrutar de la vida son esos pequeños momentos en paz. Las fotos de hoy son la imagen de un paseo con Lila (la perrita de una amiga) estrenando, cómo no, mis nuevos Jeffrey Campbell. 








Wearing: 
Zara Jeans. 
Topshop T-shirt. 
Jeffrey Campbell Shoes. 


1 comentario:

POST A COMMENT. I LOVE TO READ YOUR THOUGHTS!